Abone Girişi

HAKKIMIZDA

1999 yılında Türkiye İş Bankası’nın %100 iştiraki olarak sektördeki yerini alan İşNet; bankacılığa çok farklı bir anlayış getiren internet bankacılığınının kullanımını yaygınlaştırmak ve sağladığı kolaylıklarla da internete bağlı müşteri sayısını artırmak üzere kurulmuştur.

Kuruluşuyla birlikte internet servis sağlayıcılığı alanında ön plana çıkan İşNet, ilerleyen teknoloji ve büyük bir hızla yaygınlaşan internet altyapısının gelişimine paralel olarak; kurumlara iletişim ve telekomünikasyona dayalı diğer hizmetleri de sunmaya başlamıştır.

2004 yılında yapılan yeni düzenlemelerle ses hizmetleri sağlamak üzere lisans almaya hak kazanan İşNet; ses hizmetlerini portföyüne kattıktan sonra; uydu hizmetlerini de vermeye başlayarak ‘uçtan uca iletişim çözümleri sağlama’ konusunda önemli bir adım atmıştır. 2005 yılından itibaren yaptığı ciddi yatırımlarla 81 ilde PoP noktası olan “TÜRKİYE’nin Yeni Nesil Telekom Operatörü” olmuştur.

Yatırımları ve başarılı çalışmalarıyla büyüme hızını sürekli daha yukarılara taşıyan İşNet’in faaliyetlerinin önemli bir bölümünü kurumsal şirketlere sağlanan Ses, Veri Merkezi, İnternet, Sanal Ağ-VPN , Uydu Hizmetleri, BT Çözümleri, E-Fatura Hizmetleri oluşturmaktadır. İki yüze yakın personeliyle 17 yıllık bir şirket olan İşNet, İstanbul'da yerleşik yedekli VSAT Hub altyapıları ve anlaşmalı olduğu Turksat, Intelsat ve Eutelsat uyduları üzerinden, uydudan genişband internet ve uydu üzerinden MPLS hizmeti vermektedir. Her ölçekteki özel ve kamu kuruluşuna tek elden danışmanlık ve operasyonel yönetim hizmeti veren İşNet karma yapılara uygun çözümler de sunabilmektedir.

Güçlü kurumsal yapısı, süreklilik vaadi, üst seviye hizmet anlayışı, donanımlı ekibi ve teknolojik altyapısıyla müşterilerine güven veren İşNet, sunduğu katma değerli hizmetler ve kurumların değişen ihtiyaçlarına göre ürettiği doğru çözümlerle sektördeki farkını ortaya koymaktadır.

“TÜRKİYE’nin Yeni Nesil Telekom Operatörü” kimliğiyle; kurumların bilgi ve iletişim alanındaki ihtiyaçlarını en etkin ve güvenilir biçimde karşılamak üzere önemli çalışmalara imzasını atan İşNet; sektöründe lider birçok firmaya kendi alt yapısı üzerinden yerel ve küresel hizmetler sunan tek telekom operatörü olarak varlığını sürdürmektedir.

ALT YAPIMIZ

UYDU HİZMETLERİ ALTYAPIMIZ

İletişimde Sınırlar, İşNet Uydu Hizmetleri’yle Ortadan Kalkıyor!

İşNet, Türkiye’de kendisine ait uydu ağları ve karasal hatlar üzerinden internet, veri, görüntü, ses iletimi ve telefon hizmetlerini bünyesinde barındıran, birbirine yedekli uydu yer istasyonları işleten yeni nesil telekomünikasyon operatörüdür.

İşNet, İstanbul’da bulunan yedekli Uydu Hub İstasyonu ile geniş bir coğrafya da %99,6 kesintisizlik ile hizmet sunmaktadır. İşNet Uydu Hub İstasyonu, İşNet’in 81 ilde ve Frankfurt’ta bulunan MPLS tabanlı POP noktaları ile bağlantılıdır.

İşNet sahip oldu ve kendisinin işlettiği Uydu Hub İstasyonu ve Mpls alt yapısı ile sizlere;

  • Star Network
  • Mesh Network
  • Star+Mesh Komposit Network
  • Noktadan Noktaya Bağlantı (SCPC)
  • Uydu İnternet
  • VPN
  • Firewall
  • Voip hizmetlerini kesintisiz sunabilmektedir.

İşNet MPLS altyapısı

VİZYONUMUZ

Müşterilerinin bilgi ve iletişim teknolojileri alanındaki ihtiyaçlarını yenilikçi çözümler sunarak karşılayan, tercih edilen teknoloji markası olmak.

MİSYONUMUZ

İleri teknolojiye dayalı bilişim çözümlerini kaliteden ödün vermeden, tüm müşterilerine güvenilir ve ekonomik koşullarda sunmak.

YÖNETİM SİSTEMLERİ POLİTİKAMIZ

İşNet bünyesinde bulunan ve kurum kültürünün bir parçası haline gelmiş olan ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO 20000 Hizmet Yönetim Sistemi ve ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi standartlarına ait Yönetim Sistemleri Politikamız;

Küresel gelişim ile yoğunlaşan rekabetçi pazarda başarılı olabilmek için;

  • Yönetim sistemlerimizin işletilmesi ve devamlılığı için bir Yönetim Sistemleri Takımı kurmak, koordine etmek, ilgili rol ve sorumlulukların yerine getirilmesini sağlamak,
  • Bilgi Güvenliği, İş Sürekliliği ve Servis Yönetim Sistemleri gereksinimleri olan bilginin gizliliği, bütünlüğü ve erişilebilirliği prensiplerine uymak ve Servis Yönetiminin etkinliğini sağlamak amacıyla sistemde risk analizi ve değerlendirmesi sonucu ortaya çıkan riskler için risk işleme faaliyetleri yürütmek,
  • Bilgi Güvenliği, İş Sürekliliği ve Servis Yönetimi’ne ilişkin riskleri azaltmak ve hizmetlerimizin kalitesini sağlamak için gerekli çalışanlarımızın yetkinliğini artıracak eğitim, donanım, yazılım ve diğer kontrollere gerekli kaynakları ayırmak,
  • Bilgi Güvenliği, İş Sürekliliği, Kalite ve Servis Yönetim Sistemleri’nin yürütülmesi için kullanılan süreç ve faaliyetlerin sürekli iyileştirilmesi amacıyla düzenli gözden geçirmeler gerçekleştirmek,
  • Bilgi Güvenliği, İş Sürekliliği, Kalite ve Servis Yönetim Sistemleri’nin bütünsel yaklaşım zorunluluğu gereği tüm personelin ve iş ortaklarının yönetim sistemlerine katılımını ve uyumunu sağlamak için bilinçlendirme ve teşvik sağlamak,
  • Değişen dünyada teknolojik gelişmeleri öncül olarak takip ederek farklılaşan müşteri beklentilerini karşılamak, müşteri memnuniyetini sağlamak,
  • Bilgi Güvenliği, İş Sürekliliği, Kalite ve Servis Yönetim Sistemleri’nin verimliliğini, standartlara ve yasal mevzuatlara uyumunu iç ve dış denetimlerle kontrol etmek ve sistemi sürekli uyumlu kılmak,
  • Hizmetlerimizin kalitesi ile birlikte güvenirliliğini sağlamak,
  • Bilgi Güvenliği, İş Sürekliliği, Kalite ve Servis Yönetim Sistemleri’nin prensiplerini kurum kültürümüzün vazgeçilmez bir parçası olarak uygulamak,
  • E-Fatura Hizmeti alan müşterilerimize sözleşmeler içerisinde taahhüt ettiğimiz servis seviye gereksinimlerine uyum sağlamak.

İNSAN KAYNAKLARI

İşNet, kullanıcılarına verdiği kaliteli hizmeti eksiksiz ve kesintisiz yerine getirebilmenin; en yeni teknolojiden yararlanmak, kaliteli ve vizyon sahibi personele sahip olmak, iyi bir takım olmak ve daima daha iyiyi aramakla sağlanabileceğine inanmaktadır.

Kaliteyi insanın yarattığına olan inancımız ve müşteri memnuniyetinin yanında çalışan memnuniyetini de her zaman ön plana alan yapımız içerisinde; İşNet çalışanları her zaman kendilerini geliştirme ve ilerleme olanaklarına sahiptir. Çalışanlarımızın kişisel ve profesyonel gelişimi, şirket içinde düzenlenen eğitimlerin yanı sıra özel eğitim ve seminerlerle de desteklenmektedir.

Şirketimiz çalışanları, işe başladıkları günden itibaren Özel Sağlık Sigortası ile sigortalanmaktadır. Çalışanlarımızın şirketimizde üç aylarını doldurmaları halinde kendilerine isteklerine göre Özel Hayat Sigortası veya Bireysel Emeklilik Sigortası yapılmaktadır.

Şirketimizde yılda bir kez çalışanlarımızın performans değerlendirmeleri yapılarak, bu değerlendirmeler doğrultusunda ücret artışı ve şirket içi dikey ve yatay atamalar yapılmaktadır.

Gelişmekte olan bilişim ve internet sektöründe gün geçtikçe büyüyen İşNet' in bir üyesi olmak ister misiniz?

Başvuru için insan.kaynaklari@is.net.tr adresine özgeçmişinizi gönderebilirsiniz.

Açık pozisyon ilanlarını görmek ve başvuruda bulunmak için tıklayınız.

ÖDEME KANALLARI

Banka Adı Otomatik Ödeme İnternet Bankacılığı Gişeden Ödeme ATM Telefon Bankacılığı Cep Şubesi
Türkiye İş Bankası A.Ş. 0850 724 0 724
T.C. Ziraat Bankası A.Ş.
T. Garanti Bankası A.Ş. 0850 724 0 724
Akbank T.A.Ş.
HSBC 0850 211 0 111
Kuveyt Türk 0850 251 0 123
Finansbank 0850 222 0 900
Halk Bankası
Vakıfbank 0850 222 0 724
Denizbank 0850 222 0 800
İşNet Online Web Ekranları https://abone.isnet.net.tr/ linkinden kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak ödeyebilirsiniz.
KALİTE BELGELERİMİZ
MÜŞTERİ DESTEK HATTI
(0850) 290 0 290
Dahili no: 3
Çevrimdışıyız, Lütfen mesaj bırakın!
Almak istediğiniz destek türünü seçiniz.
İŞNET UYDU HİZMETLERİ